Saturn ION RedLine Forums banner
1 - 12 of 12 Posts

·
Superd00d
Joined
·
22,040 Posts
That was amusing as all hell... I'm sure they're not gonna like it much though...

That last race seemed a bit odd too, what was that thing?

Video was pretty amusing though.....
 

·
Registered
Joined
·
9 Posts
Turkey call

OMFG Goofy Guy that is the funniest shit I have ever seen. i was laughing my ass off for hours after watch that video.
 

·
Registered
Joined
·
52 Posts
damn that was funny goofyguy. the first vid was pretty amusing as well. i'm pretty sure the srt-4 guys are gonna get pissed.
 

·
Registered
Joined
·
9 Posts
New camara is the key

Thanks for noticing JD. I just got a real camara (lmao) and so the quality is of course better. My last one was really crappy so I am very happy that I have these new ones. One of these days I will make a vid when I have time. The other car in the pic does suck so again when time permits I will plug in my best pic but for now I thought it would do.
 
1 - 12 of 12 Posts
Top